Sağlık çalışanı kimlik kartı nasıl alınır?
1) Kimliğin kaybedilmesi halinde, Evrak Kayıt Birimine dilekçe verilmesi gerekmektedir. 2) Kaybolan kimlik kartının yerine yeni kart talebinde bulunmak için, kurum hesabına 100 TL yatırıldıktan sonra dekont ve dilekçe ile kart başvurusunda bulunulması gerekmektedir.
Sağlıkçı kartı indirimli mi?
Balıkesir Büyükşehir Belediye Başkanı Yücel Yılmaz, sağlık çalışanlarına toplu taşımayı yüzde 40 indirimli kullanmalarını sağlayacak “Sağlık Kartı” müjdesini verdi. Böylece sağlık çalışanları; halk otobüslerini 7,5 lira, özel toplu taşıma araçlarını ise 10 lira karşılığında kullanabilecek.
Sağlıkçı kartı nasıl çıkartılır?
Öncelikle SAĞLIK KARTI BAŞVURUSU ADIMLARI kısmında bulunan ilk kart başvuru sekmesini seçin. Açılan sayfada “Sağlık Kartı”nı seçin ve talep edilen bilgilere göre başvuru formunu doldurun. Güncel pasaport fotoğrafınızı kaydederek çevrimiçi başvurunuza devam edin.
Sağlık çalışanı kartı ücretsiz mi?
Toplantıda, İstanbulkart entegrasyonu kapsamında tüm sağlık çalışanlarının 30 Haziran’a kadar toplu taşıma araçlarından ücretsiz yararlanmasını öngören gündem maddesi oy birliğiyle kabul edildi.
Sağlık çalışanı kartı ne işe yarar?
İBB tarafından sağlık çalışanlarına verilen ücretsiz ulaşım kartlarının son kullanma tarihi 31 Aralık 2021’e kadar uzatıldı. Çalışma arkadaşlarımız ve çalışanlarımız, İSPARK’ın açık, katlı ve sokak otoparkları ile yaklaşık 500 noktadaki toplu taşıma araçlarından ücretsiz yararlanabiliyor.
Sağlık çalışanı belgesi nereden alınır?
Çekiliş başvuruları EKİP sistemi üzerinden kabul edilmektedir.
İndirimli kartı kimler alabilir?
Abonelik indirim kartı başvurusundan öğrenciler, öğretmenler ve 60 yaş üstü vatandaşlar faydalanabilir. Nasıl başvururum? Zaten öğrenci, öğretmen ve 60 yaş üstü kart sahibi olanlar, indirimli biletlerini gişelerden ücretsiz alabilirler.
Mavi kart abonelik ne kadar 2024?
Oy çokluğuyla kabul edilen zam teklifinde, yüzde 13 zamla; tam elektronik bilet ücreti 17,70 liradan 20 liraya, öğrenci bileti ücreti 8,64 liradan 9,76 liraya, öğretmen bileti ücreti 12,67 liradan 14,31 liraya, Mavi Kart aylık aidat ücreti 1389 liradan 1570 liraya, öğrenci aidat ücreti ise 250 liradan 282 liraya çıkarılacak.
İzmirim Kart kimlere ücretsiz?
Sağlık Müdürlüğünden alınacak raporla engellilik derecesi %40 ve üzeri olduğunu belgelendiren ve bir defadan fazla olmamak üzere kendisiyle birlikte seyahat eden refakatçileri ile engellilik derecesi %50 ve üzeri olduğunu belgelendiren Türk vatandaşları, şehrin toplu taşıma araçlarından ücretsiz yararlanabiliyor.
Hastane personel kartı kaybolursa ne olur?
Soru 1 – Kimliğimi kaybettim/imha ettim, ne yapmalıyım? Cevap: İnsan Kaynakları web sitesinin formlar bölümünde bulunan kimlik kartı başvuru formunu doldurup imzalayıp belirtilen birime göndermeniz gerekmektedir.
Emekli hemşire kimlik kartı nereden alınır?
Bu kapsamda, emeklilik kartı başvurusunda bulunan emeklilerin, ikametgahlarına en yakın adli makama, son 6 ay içinde çekilmiş bir vesikalık fotoğrafla başvuruda bulunmaları yeterli olacaktır.
İspark doktorlara ücretsiz mi?
Üyelerimiz İstanbul’daki kart başvuru merkezlerine bizzat giderek 15₺ karşılığında kartlarını alabilirler. Kayıt işlemlerini tamamladıktan sonra Sağlık Çalışanları için İstanbul Kart alacak üyelerimiz diğer gerekli belgeleri ekleyerek İspark’tan ücretsiz faydalanabilirler.
Sağlık çalışanlarına Ego ücretsiz mi?
Bu kapsamda, 28 Aralık 2021 tarihli yeni Cumhurbaşkanlığı kararnamesi de dikkate alınarak, sağlık çalışanlarımız 30 Haziran 2022 tarihine kadar belediyemizin toplu taşıma imkânlarından ücretsiz yararlanmaya devam edecektir.
Ücretsiz kart kimlere verilir?
Free Istanbulkart, İstanbul’da toplu taşıma araçlarında ücretsiz veya indirimli seyahat etmenizi sağlayan bir karttır. 65 yaş ve üzeri kişiler, basın mensupları, engelli kişiler ve belirli kronik hastalıkları olan kişiler free Istanbulkart’a hak kazanabilir.
Diyarbakır sağlıkçılara otobüs ne zamana kadar ücretsiz?
Sağlık personeli için ücretsiz ulaşım süresi 30 Haziran 2022’ye kadar uzatıldı.
Personel kimlik kartı nasıl alınır?
Kimlik kartı almak için aşağıdaki adımların izlenmesi gerekmektedir. Fotoğrafınızın çalıştığınız kurum tarafından MEBBİS’e yüklenmesi gerekmektedir. (Buraya yüklenen fotoğraf kimlik kartının basımında kullanılacaktır.) Kimlik kartı başvurusunun tamamlanması ve çalıştığınız kuruma teslim edilmesi gerekmektedir.
Personel kimlik kartı hangi kurumdan alınır?
Kimlik kartı almak isteyen personel aşağıdaki belgeleri tamamlamalı ve çalıştıkları okul/kurum müdürlüğüne başvuruda bulunmalıdır. Okul/kurum müdürlüğü belgeleri tarayacak ve ön yazıyla birlikte Belge Yönetim Sistemi (DYS) aracılığıyla müdürlüğümüze gönderecektir.
Personel kimlik kartı ne zaman gelir?
Her gün kimlik kartı başvurusunda bulunabilirsiniz. Ancak kartlar ayda bir kez, içinde bulunulan ayın son Cuma günü hazırlanır ve dağıtılır.
Kimlik kartı almak için ne gerekli?
Fotoğraflı pasaport veya ehliyet veya MEB-ÖSYM sınavına giriş belgesi. (Fotoğraflı belge yoksa 18 yaşını doldurmuş birinci derece yakını şahsen gelerek beyanda bulunmalıdır.) Biyometrik fotoğraf (1 adet, son 6 ay içinde çekilmiş) Kimlik kartı ücretinin ödenmesi